اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

بازگشت اینکردیبل‌ها

پنجشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۶، ۰۷:۳۱ ب.ظ

دومین قسمت انیمیشن کامپیوتری اینکردیبل‌ها آماده نمایش شد. این کمدی اکشن خانوادگی و ماجراجویانه برای 15 ژوئن سال جاری میلادی به روی پرده سینماها می‌رود. تحلیلگران اقتصادی سینما از حالا پیش‌بینی فروش بسیار بالایی برای محصول تازه کمپانی والت‌دیزنی می‌کنند.
دیزنی فیلم را با همکاری شرکت کامپیوتری پیکسار تهیه کرده و براد بیرد کارگردانی آن را به‌عهده داشته است. خط اصلی داستان فیلم درباره خانواده اینکردیبل است که تمام اعضای آن ابرقهرمان هستند. ماجراهای قسمت دوم، روی مادر خانواده یعنی الستیگرل اینکردیبل (با صدای هالی هانتر) تمرکز می‌کند.
درحالی که پدر خانواده وظیفه مراقبت از فرزند کوچکشان را در داخل خانه به‌عهده گرفته، الستیگرل در بیرون خانه با ماجراجویی تازه‌ای روبه‌رو می‌شود. زمانی که او با دردسرهایی پیش‌بینی نشده روبه‌رو می‌شود، آقای اینکردیبل و دو فرزندشان به کمک او می‌آیند.
به نوشته نشریه اسکرین اینترنشنال، قسمت اول اینکردیبل‌ها حدود 14 سال قبل به روی پرده سینماها رفت. در کنار استقبال بالای تماشاگران از این اکشن ابرقهرمانانه، منتقدان سینمایی هم بشدت آن را پسندیدند. از همان زمان، بحث تولید دومین قسمت فیلم مطرح شد. دلیل تاخیر در تولید فیلم، نبود یک داستان جذاب اعلام شده است.
براد بیرد می‌گوید: استقبالی که از نسخه اصلی صورت گرفت، کار همه ما را برای ساخت قسمت دوم مشکل کرد. می‌دانستیم که تماشاگران به چیزی کمتر از قسمت اول رضایت نخواهند داد. برای همین، تصمیم گرفتیم بدون عجله و سر فرصت یک داستان جذاب و خوب برای ادامه ماجراجویی خانواده ابرقهرمان اینکردیبل پیدا کنیم. دانیل تی نلسن و هالی هانتر در قالب صداپیشه‌های اصلی فیلم، نقش مهمی در موفقیت نسخه اصلی داشتند و در اینجا، دوباره صدایشان را به آقا و خانم اینکردیبل قرض داده‌اند. از آنجا که بخش مهمی از تماشاگران قسمت اول را خانم‌ها و دخترانشان تشکیل می‌دادند، در قسمت دوم نقش بسیار مهم‌تری به خانم اینکردیبل داده‌ایم.

 

خانواده اینکردیبل ها:براد بیرد انیمیشن کامپیوتری ماجراجویانه و ابرقهرمانانه خود را در سال 2004 کارگردانی کرداین اکشن علمی تخیلی محصول مشترک کمپانی والت دیزنی و شرکت کتمپیوتری پیکسار است.

«مسئولان شرکت پیکسار در زمان مراحل فنی این انیمیشن پول زیادی خرج کردند تا آن را به صورت سه بعدی درآورند . آن ها قبل از آن هم تلاش داشتند چند انیمیشن مشترک خود با والت دیزنی را به شکل سه بعدی به روی پرده سینماها بفرستند. پرسشی که مطرح است شامل این نکته می‌شود که تماشاگران «خانواده اینکردیبل‌ها» چه زمانی ماجراجویی‌های هیجان انگیز ابرقهرمانان آن را دوباره و این بار در قالب سه بعدی تماشا خواهند کرد؟

گفته می‌شود مراحل تبدیل یک فیلم انیمیشنی دو بعدی به یک فیلم سه بعدی در مراحل فنی، خیلی‌ راحت‌تر از فیلم‌های زنده است. براد بیرد بارها گفته است، زمانی قسمت دوم این انیمیشن را کارگردانی می‌کند که یک قصه بزرگ و عالی داشته باشد. او قصد دارد این فیلم را به صورت سه بعدی بسازد. منتقدان عقیده دارند در بین تمام انیمیشن‌هایی که شرکت پیکسار تهیه کرده ، این یکی قابلیت بالا و زیادی برای سه بعدی شدن دارد. سکانس مهیج نبرد پایانی فیلم به صورت سه یعدی دیدنی خواهد بود. شنیده می‌شود تهیه کنندگان فیلم از مدتی قبل، کار برای تبدیل این انیمیشن به یک اثر سه بعدی را شروع کرده‌اند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی