اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

۳ مطلب در مرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

در اقدامی عجیب ‏در دفترچه‌ی انتخاب رشته آزمون سراسری امسال (۱۴۰۲)، رشته‌های مجسمه‌سازی و سینمای "دانشگاه هنر" تهران حذف شده‌اند.

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ در اقدامی عجیب ‌در دفترچه‌ی انتخاب رشته آزمون سراسری امسال (۱۴۰۲)، رشته‌های مجسمه‌سازی و سینمای "دانشگاه هنر" تهران حذف شده‌اند.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ دانشگاه هنر، هنوز توضیحی درباره حذف کد رشته های "مجسمه سازی" و "سینما" و نحوه پذیرش دانشجو در این رشته ها ارائه نداده، در اطلاعیه های سازمان سنجش به حذف این کد رشته ها اشاره نشده است. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۰۲ ، ۱۷:۳۷

شرکت نتفلیکس به‌تازگی دست به تولید سریالی در ژانر تریلر سیاسی زده است که نقش ایران در پیشبرد داستان آن بسیار مهم است اما آنچه این سریال را نسبت به سایر تولیداتی که با ایران مرتبط بوده‌اند متفاوت می‌سازد، تصویری است که از کشورمان در این سریال ساخته می‌شود.

در گذشته عمده تصاویری که از ایران در تولیدات غربی‌ها نمایش داده می‌شد مبتنی بر همان تصویری بود که جورج بوش پسر بعد از حملات ۱۱ سپتامبر از ایران ساخته بود، یعنی خطاب‌کردن ایران به‌عنوان محور شرارت اما تصویری که از ایران در این سریال نمایش داده می‌شود تصویری کاملا متفاوت از گذشته است. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مرداد ۰۲ ، ۲۰:۴۰


باکس آفیس چین با کمترین کمک از فروش فیلم‌های هالیوودی یک رکورد تابستانی در تمام دوران سینمایی خود را به جای گذاشت.
به گزارش مهر به نقل از ورایتی، برمبنای آماری که آژانس تهیه بلیت «مائویان» ارایه کرده، گیشه سینماهای چین در فصل تابستان امسال به بالاترین سطح خود رسید. این در حالی است که حداقل فروش از فیلم‌های هالیوودی کسب شد.
این موسسه که تابستان سینمایی چین را از ابتدای ژوئن تا پایان آگوست تعریف می‌کند، می‌گوید که رکورد قبلی ۱۷.۸ میلیارد یوانی در سال ۲۰۱۸ ثبت شده بود و حالا عصر پنجشنبه این رکورد تا پیش از پایان فصل تابستانی امسال شکسته شد.
پس از آنکه مقامات چینی به طور ناگهانی محدودیت‌های کووید را در اواسط دسامبر ۲۰۲۲ کنار گذاشتند و به «آواتار: راه آب» اجازه اکران دادند، بازگشت سینمای چین با یک تکان ناگهانی آغاز شد و در حدفاصل اواخر ژانویه تا اوایل فوریه که تعطیلات سال نوی چینی است رکوردی در حدود یک میلیارد دلاری ثبت شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مرداد ۰۲ ، ۲۰:۱۷